Een basic huisje is geen probleem. Maar dit was gewoon niet hygienisch. Er hing een volle vuilniszak in de keuken, poepsresten op de wc bril, eetkamerstoelen hadden vlekken die minsten een paar jaar erin zaten. Half uur na aankomst kwam de schoonmaakploeg en gaven aan dat ze te laat gebeld waren door de eigenaar om te komen schoonmaken. Het probleem was dat de meeste dingen niet schoon te krijgen zijn met 1 keer schoonmaken. De raamkozijnen vallen bijna uit elkaar en de vloer plakte. De afvoerslang van de wasmachine moet in de wc pot gestopt worden om een was te kunnen draaien en de badkamer is helemaal een ruimte met 1 putje. Alles vloeit tijdens het douchen door de hele badkamer naar een putje onder de wasbak. Al met al zonde van mijn geld en vooral van mijn vakantie!!!